Известие

Collapse
No announcement yet.

Сутрин от втория път. Защо?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от ulavia Покажи съобщение
    при мен се оказа, че е изгорял датчика на разпределителния вал/фазовия сензор/
    как го хвана?
    NESH
    156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от ulavia Покажи съобщение
      при мен се оказ аче е изгорял датчика на разпределителния вал/фазовия сензор/
      И аз съм го сменил,разлика няма ,не се шашкайте,карайте си колите свиква се с тзои гаден проблем
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #48
        Форсирам един два пъти преди да я угася и работата се оправя за палене на следващия ден От жегата изпаренията нещо я морят, а и кутията с активен въглен отдавна не държи....
        97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

        .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

        Comment


        • #49
          И аз да кажа за последното развитие по проблема при мене:
          И при мене смениха някакъв датчик, там дето по-горе колегата е писал, май е същото, но проблема с паленето не се оправи, само спряха да ми играят оборотите и май върви малко по-добре.
          Сега е на дневен ред горивната помпа и май тя ще да е, защото има логика като колата е стояла повече време да пада налягането на помпата и за това да пали от втория път, измериха налягането - 2.5, а трябвало да е над 3, не е фатално, ама явно от това е проблема с паленето.
          Alfa 145 1.6 TS 16V '99
          Toyota Corolla 1.4 VVTi

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от blabla Покажи съобщение
            Сега е на дневен ред горивната помпа и май тя ще да е, защото има логика като колата е стояла повече време да пада налягането на помпата и за това да пали от втория път, измериха налягането - 2.5, а трябвало да е над 3, не е фатално, ама явно от това е проблема с паленето.
            Ами ако дадеш контакт и изчакаш 10сек. помпата да си направи налягане, после пак ли пали трудно? Все си мисля, че не е от помпата, и 2,5 да е на тихите обороти двигателя не изразходват толкова много гориво че да не може помпата да покачи за 1-2сек до нормалното налягане.
            Проблема е някаде другаде най-вероятно.
            146 1.4 TS | '00 + LPG BRC Fly injection

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от ssveto Покажи съобщение
              Ами ако дадеш контакт и изчакаш 10сек. помпата да си направи налягане, после пак ли пали трудно? Все си мисля, че не е от помпата, и 2,5 да е на тихите обороти двигателя не изразходват толкова много гориво че да не може помпата да покачи за 1-2сек до нормалното налягане.
              Проблема е някаде другаде най-вероятно.
              Ефектът, който наблюдавам е точно обратното - ако изчакам на контакт повече винаги гасне, ако завъртя бързо - пали от раз, много странна работа...
              А най-лошото е, че нали се похвалих, че са ми сменили някакъв датчик и оборотите са се оправили - е пак се скапаха и даже е по-зле от преди, направо ми писна на шапката, само като натисна съединителя и почват да играят като луди, ще правя рекламация - 130лв. на вятъра уааааааааааааааааааааааааа
              Alfa 145 1.6 TS 16V '99
              Toyota Corolla 1.4 VVTi

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от blabla Покажи съобщение
                Ефектът, който наблюдавам е точно обратното - ако изчакам на контакт повече винаги гасне, ако завъртя бързо - пали от раз, много странна работа...
                А най-лошото е, че нали се похвалих, че са ми сменили някакъв датчик и оборотите са се оправили - е пак се скапаха и даже е по-зле от преди, направо ми писна на шапката, само като натисна съединителя и почват да играят като луди, ще правя рекламация - 130лв. на вятъра уааааааааааааааааааааааааа
                Не е проблема в датчика,трябва да се изчисти дросела,ако не се оправи-ново моторче
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #53
                  Ми аз го чистих, обаче ниищо! явно ще трябва ново. идея колко струва?
                  Alfa Romeo 145 1,6 TS 16V 1999 с нова ламбда сонда (дано не е напразно)

                  Comment


                  • #54
                    100 лв. грубо. Аз за толкова взех, в последствие го продадох, защото Lisan го оправи моето. Можеш да попиташ nikola nikolov дали има моторче, че последно му бяха свършили, изкупихме ги.
                    Алфа Ромео 146 1.6TS 1999
                    Mazda 6 2.3 2005
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      споменаха ми за някакъв температурен датчик?
                      ALFA 146 1.4 ts. 2000г. черна перла

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от poison1912 Покажи съобщение
                        споменаха ми за някакъв температурен датчик?
                        Има вероятност но не е задължително да е от датчика аз сум сменил няколко включително и едно рикамби е няма разлика иска си двапъти да запали.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #57
                          Нали знаете въпроса и отговора:
                          -Кога ще се оправи?
                          -След 800 дни...
                          -Какво ще се случи тогава?
                          -Ще свикнете просто
                          NESH
                          156 '99 1,6TS+JR Filter+ Ported&Polished head cut 0.42mm, 4mm скъсени водачи на клапаните, ported&polish trotle body, Lightweight Alu Crank Pulley 538g , cat. off, remap

                          Comment


                          • #58
                            И мойта беше така - сутрин пали и почва да тресе аха-аха да угасне. Като изгася и запали втори път е перфектна. Смених маслото на двигателя преди 1 седмица и се оправи Засега. Е нема логика в италианските коли..
                            166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                            ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                            Comment


                            • #59
                              добре де,всички говорите че като запалите втория път и няма проблеми ,но при мен ако после не съм я карал няколко часа пак ми се дави и пука първите 5 мин.
                              ALFA 146 1.4 ts. 2000г. черна перла

                              Comment


                              • #60
                                http://74.125.39.104/search?q=cache:...=bg&lr=lang_bg
                                sigpic
                                156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                                "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                                Comment

                                Working...
                                X